sreda, 1. september 2010

gREMO v šOLO

Jutra in večeri so hladni, čez dan pa je prijetno stati na soncu (ker nam ni več vroče:) in to pomeni, da je jesen tik pred vrati.
Čez šolska vrata pa sem zakorakala tudi jaz, saj sem učiteljica in letos sem vkorakala v 2. razred:)
Učilnica je bila čez poletje lepo počiščena in je komaj čakala, da se zopet polepša. Pri tem se pomagala tudi jaz, saj sem zašila tole:

Vsak učenec ima svoj žepek, kjer ga bo včasih čakalo sladko presenečenje ali pa kakšno sporočilce od učiteljice:)
Žepki so iz Ikeinega otroškega blaga, ki je fino pisano in se barve lepo kombinirajo.

Da se bo vedelo kdo je v razredu za kaj dežuren, sem zašila še tole:

Trak je iz simpatičnega blaga, ki ima zelene pikice. Manjkajo še sličice opravil za katere bodo zadolženi učenci - s klinčki na katerih so imena (glej na zgornji sliki) pa bomo označili kdo je za kaj zadolžen:)


Stereotipno smo učiteljice menda rada organizirane :) - no to za mene kar velja, zato sem si naredila lepo mapo in sešila puščico.


Iz tega papirja (Ikea) in te mape je nastala tale mapa:

Po malce spremenjenem kroju Tildine toaletne torbice in iz Tildinega blaga sem zašila puščico. Je mehka, srčkana in ravno prav velika za vse stvari, ki jih potrebuje učiteljica 2. razreda:)

Želim vam uspešen začetek šolskega leta, naj bo leto
polno novih dogodivščin in znanj:) Zdaj grem pa pisat priprave:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar