četrtek, 16. september 2010

pOLETNE dOGODIVŠČINE

Že diši po jeseni:) Da nam bo bolj toplo sem pripravila izbor fotografij, ki predstavljajo moje poletje ...

Vikend s šotorom v meni najljubšem kraju - BOHINJU:)


Pogled na jezero, ki me vedno spravi v dobro voljo ...

Kanujanje: bilo je uspešno: okoli lastne osi sva se zavrteli samo 1x, drugače pa je šlo kar naravnost:)



Malo sem se odpravila na morje ...
Ležanje pod borovci, knjiga v roki in pogled na morje ...
ob tem se lahko res sprostiš ...

  
Zvečer pa obvezni koktejl v baru na plaži:)

Uresničenje enih mojih sanj, s prijateljico sva obiskali ... PARIZ
 


"Hm, tole je pa kar visok stolp ..."

Najbolj sem bila očarana nad manjšimi parki v mestu, tale je pa gotovo največji: Glasbeni vrt v Versaillesu.

Prevažali sva se z metroji, ki so res super pogruntavščina ...


Vsak večer sva jedli v drugje, vedno pa je bila hrana odlična:)

 
Imeli sva srečo, da sva bili v mestu, ravno v času Tour de France in sva skupaj z ostalimi navijači pričakali kolesarje na Elizejskih poljanah ...
  

Pa še ena nočna, z obveznim Eifflom v ozadju:)

Blejski vintgar z M & B




Izlet s sodelavci po Goriških Brdih

Najprej smo obiskali Vipavo.
Nato vas Slap, kjer čisto na koncu vasi stoji hiša s tole pravljično ograjo:)
  
 
Na koncu pa smo obiskali še pravljično vas Šmartno ...
Po celi vasi je razstavljena pravljica Zvezdica Zaspanka.
 
Imajo majhne, srčkane hiše ...

  
To so bila moja poletna popotovanja ... v naslednjem blogu pa poletne dogodivščine doma, kjer mi tudi ni bilo dolgčas:)

1 komentar: