ponedeljek, 6. september 2010

šE pREDEN sEM pRIČELA šIVATI nA šIVALNI sTROJ ...

... sem šivala na roke:) In sicer sem za lanskega Miklavža izdelala prikupne torbe, ki sem jih poimenovala MOJA TORBA. Torbe sem že kupila narejene, ker takrat še nisem znala šivati. Sem pa na roke izvezla napise (vsaka torba nosi tudi začetnico lastnika) in na torbo našila pravokotnik. V torbi so se skrivali medeni Miklavži, ščipalke in magnetni svinčniki oz. rožice.





Izdelala sem jih okoli 10, vsaka pa je bila drugačna in unikatna:)



Magnetki so iz fimo mase, prav tako modre lun'ce in zvezdice na ščipalkah. Oranžne zvezdice pa so iz posušenih olupkov mandarin.


Menda se torbe pridno uporabljajo in
so sila priročne za tovorjenje hrane iz trgovine:)

Sedaj pa že razmišljam, kaj bo Miklavž podaril letos. Gotovo kaj izpod šivalnega stroja, zato bom morala kar kmalu pričeti z delom:)

1 komentar:

  1. Res je, mojo peljem vsaj enkrat na teden na sprehod do trgovine. Zaenkrat se super drži!

    OdgovoriIzbriši