torek, 1. marec 2011

pTIČKI, pTIČKI, pTIČKI ...

Februar je bil pri meni zelo neustvarjalen:(
Temu je botrovala bolezen, počitnice, življenje nasploh:)
Vendar sem ves čas razmišljala kaj vse bi šivala in sem že pošteno pogrešala šivalni stroj in kupe blaga, ki so me čakali v omari.
Danes se mi je končno uspelo usesti za šivalni stroj. Jeeeee:)
Komaj čakam pomlad in zato sem sešila majhnega ptička iz blaga, ki je potiskan s ptički (blago je Tildino).


Trenutno je ptiček na vejah še sam, vendar se mu bosta kmalu pridružila še dva ali trije podobni.


Želim vam lep pričetek prvega pomladnega meseca.
Upam, da bodo pustne šeme zimsko vreme hitro pregnale proč:)

2 komentarja:

  1. Že dolgo ni bilo tvoje objave, pa sem se tele res razveselila :D
    Zelo simpatičen ptiček :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Saši, tvoj komentar je tudi mene razveselil in mi dal energijo, da sem se usedla za šivalni stroj in dokončala projekt, ki me je čakal že dolgo časa:)
    Za zahvalo dobiš eno dišečo jagodko ali enega dišečega ptička:) Če boš lepo prosila, pa dobiš oboje:)

    OdgovoriIzbriši