petek, 20. maj 2011

kAR 2 tORBI

Danes sta v moji ustvarjalnici nastali kar 2 torbi - eno sem zašila jaz, drugo pa je pod mojim mentorstvom zašila prijateljica Maja.


Obe sva bili nad izdelkoma navdušeni - jaz, ker mi je kočno uspelo narediti lepo dno:), Maja pa, ker ji je uspelo sešiti prvo torbo:)

Moja torba je že odšla k svoji novi lastnici, Maja pa jo bo zadržala kar pri sebi ...

Majina torba je pisano črtasta ...


Torba, ki sem jo sešila za prijateljico, pa je po njeni želji rumena in oranžna in ima rožice, ki so hkrati njeno ime:)



Takole pa sta torbi pozirali še skupaj:)



Mislim, da bom letošnjo pomlad in poletje zašila še kar nekaj takih torb:)
Kakšno tudi zase:)

Želim vam sončen in ustvarjalen vikend ...


2 komentarja:

  1. Uf, si pa naredila že celo kolekcijo takšnih torbic.
    Saj so res posrečene; toliko stvari gre vanje pa še lepo blago izbiraš ;) Moja je letos že izkusila pomladno sonce :)
    Ustvarjalen vikend tudi tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res lepo ustvarjaš. Torba se že prijetno uporablja in je res fajn.

    OdgovoriIzbriši