ponedeljek, 16. maj 2011

sOBOTA iN pONEDELJEK

SOBOTA

Ta vikend je bila moja sobota nedelja, nedelja pa sobota:)
 To pomeni, da sem se v soboto potepala, v nedeljo pa delala:)

V soboto je bil poseben dan in z meni najdražjo osebo sva se odpravila v Gradec - najprej malo v Ikeo, nato pa v mesto:)
Bila sem navdušena, da sem v roki zopet držala zemljevid in raziskovala uličice ... Super priprava na poletne dogodoviščine:)

Nekaj utrinkov iz potepanja po mestu:










PONEDELJEK

Danes sem otvorila sezono šivanja narobe obrnjenih torb, spet so aktualne za pomladne in poletne dogodivščine:)

Prva je nastala za še eno sestrično - počasi bo vsa moja žlahta dobila tele torbe:)


Na notranjo stran sem tokrat našila 2 žepka, da bo več prostorčkov za spravljanje drobnarij:)

Naslednji projekt pa je tale mini torbica:

Sem mislila, da mi jo bo uspelo sešiti že danes, pa sem morala delati za službo in končno mi je uspelo speči drobnjakove kajzarice, ki jih moram zdajle vzeti iz pečice ... Poročam jutri, če so uspele:)




















Ni komentarjev:

Objavite komentar