torek, 24. maj 2011

tILDIN tEDEN

Danes - no v bistvu že včeraj:) sem si vzela čas za šivanje in najprej sešila žepek za Sašin mp3 iz Tildinega blaga in prikrojenem po Tildinem kroju:


Ker mp3-ja nimam, z žepkom pozira moj telefon, ki je malo prevelik, da bi se cel skril v žepek.

Ko sem sešila žepek, sem se lotila pospravljanja ustvarjalnice, ki je bila že zelooo ustvarjalno razmetana.

Med kupom papirja sem našla Tildine knjige in se odločila, da sešijem prikupno vrtnico iz blaga - seveda Tildinega.


Vrtnica pozira s fotografijo vrtnic iz knjige, jutri pa še dobi listke:)

Ta teden bo Tildin teden:) Sem se ravnokar odločila:) To pomeni, da bom vsak dan sešila nekaj iz Tildinega blaga ali Tildinih krojev ... Držite pesti, da mi bo uspelo ...

Saša, pa pridi po žepek - te čaka v moji ustvarjalnici:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar