nedelja, 14. avgust 2011

pIKNIK V nARAVI ...

Danes sva se potepala v dolini reke Krke, kjer sva imela piknik kosilo v naravi in sva se nato v Žužemberku ohladila v mrzli, mrzli Krki:)


Ni piknika v naravi brez piknik košare. Košaro sem si sposodila, zjutraj pa sem za njo zašila še prevleko.






V košari so se skrivale različen dobrote, najboljši pa je bila zagotov sladica - pasteis de nata.





Ker je moja košara drugačna, sem malo priredila navodila in sem v bistvu pomerila koliko blaga potrebujem, da bo cela notranjost košare pokrita. Pustila sem še dovolj blaga, da sem naredila rob. Zarobila sem tako, da sem pustila prostor za okrasni trak, ki sem ga na koncu vpeljala in zavezala skupaj. Trakove sem našila še pri ročajih, da prevleka lepo ostane v košari.
Zraven sem zašila še prtiček, ki lepo pokrije košaro,
na pikniku pa ima vlogo prta:)


Pogled na Krko med kosilom.


Po kosilu sva se odpeljala v Žužemberk, kjer imajo simpatično plažo in sem si po plavanju privoščila branje. Ob tem pa sem uživala še v pogledu na grad:)



Bil je enostavno lep dan:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar