nedelja, 18. september 2011

nOV lETNI čAS, nOVA tORBA

Jesen je že skoraj, skoraj tu in komaj čakam, da se prične, saj enostavno obožujem prehode med letnimi časi.

V Ljubljani sem blizu Prometeja našla trgovino s šivalnimi pripomočki in v njej prodajajo tudi kroje iz Burde. Seveda sem takoj kupila 2 kroja za torbici, ki so res poceni, cena se giblje tam okoli 3 evrov.

Odločila sem se, da najprej sešijem večjo torbo. Pri stari mami sem dobila čudovit sivo-moder žamet, nanj sem našila nekaj okrasnih Tildinih trakov, v omari z blagom našla modro črtasto podlogo in že sem se lotila šivanja.

Navodila so v angleščini, zato sem imela kar malo težav in sem torbo za en teden pustila pri miru, da razmislim, kako naprej.
V petek sem se je spet lotila in uspelo mi je ugotoviti kako skupaj sešiti notranjo in zunanjo torbico.


Včeraj zjutraj pa sem jo dokonočno sešila skupaj, dodala še zanko in gumb, jo lepo polikala in sedaj čaka na mrzle jesenske in zimske dni.



Ko sem ugotovila, kako se skupaj sešijeta zunanji in notranji del torbice, sem to znanje lahko uporabila še pri torbici za malico, ki ste jo videli včeraj.
Tako imam sedaj kar 2 novi torbi.
In veste kaj? Še vedno si želim šivati torbe, kljub temu, da jih imam že ogromno.
Jih imam pač rada:)


2 komentarja: