ponedeljek, 13. februar 2012

kAZALO zA kNJIGO

Sem velika ljubiteljica knjig in branja in ko bom velika bom imela doma veliko sobo polno polic na katerih bodo samo knjige.

Ker veliko berem, imam seveda veliko kazal za knjige.
Več kot 5 let je bilo moje najljubše kazalo, plišasto kazalo, ki je bilo v bistvu medvedek in sem ga dobila v dar od tete. Z mano je šel vsepovsod, celo na Portugalsko. In potem ga izgubim na parkirišču nekje v Lj. :(

Včeraj sem si končno sešila novo kazalo, ki je na eni strani rožasto, na drugi strani čipkasto.
Je ravno prav dolgo, široko in mehko in je že v uporabi.



Trenutno označuje stran, ki sem jo nehala brati v eni izmed mojih najljubših knjig - Žena popotnika v času - jo močno priporočam:)

p. s. Vseeno še malo pogrešam moje medvedasto kazalo - moram pogledati po trgovinah, če kje prodajajo kaj podobnega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar