nedelja, 8. april 2012

dARILA zA pIRHE

Pri nas je navada, da se za veliko noč simbolično obdarujemo s kakšnim pirhom (pravim in čokoladnim) in še kakšno malenkostjo.

Letos sem za moje najbljižje sešila pomladanske prtičke. Kupila sem belo blago, ga razrezala na kvadrate dim. 33x33 cm in jih zarobila.
Že nekaj let nazaj sem iz gumi moss pene naredila štampiljke - videli ste jih v včerajšnji objavi (idejo za njih sem dobila v reviji Unikat), doma sem imela barve za tekstil, zato sem se odločila, da prtičke okrasim z rožicami in metulji ... Štampiljke malih rožic in metuljev pa sem dobila letos v enem izmed setov za barvanje jajc.

Nastalo je 9 prtičkov, ...




... ki sem jih zavila v prikupne vrečke, v katere sem dodala še pirhe in čokoladna jajčka.



Nekaj blaga mi je še ostalo, zato sem za mizico v dnevni sobi naredila še en večji pomladanski prtiček.



Ni komentarjev:

Objavite komentar