četrtek, 19. april 2012

šIVANJE tE dNI

Te dni sem veliko za šivalnim strojem in šivam, šivam, šivam za najinega otročka, ki bo kmalu prišel na svet:)

Med šivanjem še perem, likam, pospravljam in urejam otroško sobico - le ta je že skoraj, skoraj končana ...

Kaj vse sem in še bom sešila za otročka vam pokažem, ko se rodi; danes pa sem šivala v bistvu za oba (zato vam izdelek pokažem) - naredila sem namreč še dodatno prevleko za materinsko blazino - trenutno jo uporabljam jaz za spanje, potem pa jo bova uporabljala oba (pri dojenju, igri in še kje ... ).

Kroj sem naredila kar po originalni prevleki, dodala zadrgo (na kar sem precej ponosna, saj mi jo je kar lepo uspelo prišiti na blago) in sem zelo zadovoljna s končnim izdelkom.  


Blago pa je seveda Ikeino:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar