sreda, 2. maj 2012

sANJARIJE pRAZNUJEJO ...

  STOTO OBJAVO NA BLOGU :)
Tako okroglo številko je treba proslaviti in zato sem se po vzoru drugih blogerjev odločila, da mojim zvestim bralcem - vem, da vas vsaj nekaj je:) - podarim darilce. Če bo kdo pustil komentar pod to objavo, bom vsa imena avtorjev komentarjev dala skupaj in med njimi izžrebala nekoga, ki bo dobil lepo darilo, ki bo prišlo prav v teh toplih dneh:) 

Praznične dni sem preživela malo na Primorskem, malo doma:)

Nekaj fotoutrinkov s potepanja po Primorski ...





Prespala sva v Kortah, ljubki mali vasici nad Izolo, kjer sva našla simpatičen hostel po imenu Stara šola Korte. Ležalnika pod drevesom, staro kamnito stopnišče, oljka sredi tlakovanega dvorišča, jedilnica s pikastimi prti in modrimi stoli ... Zagotovo se bova še vrnili tja:)  

Doma pa seveda šivam (pa ne samo za otročka; tako, da vam jutri pokažem kaj sem sešila danes), počivam na ležalniku v moji utici in berem, veliko berem:)


4 komentarji:

  1. Vidim, da sta se imela luštno. Uživajta še zadnje proste dni! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke k stoti objavi! Ja, lepo sta se imela na morju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čista voda, zahajajoče sonce...videti je prav prijetno; komaj čakam, da grem tudi jaz malo na obalo pogledat :)

    OdgovoriIzbriši