sobota, 2. junij 2012

kJE nAŠA mALA sPI

Prve mesece bo spala v košari iz ličja, ki se imenuje Mojzesova košara in sva jo kupila v trgovini Mothercare.

Pena v košari je bila zelo tanka, zato sva dodala še eno plast pene, obe skupaj pa sem dala v prevleko, ki sem jo sešila tako, da se lahko sleče in opere.

Ker so pred nami topli meseci, nisem kupila kovterčka, ampak sem v Svilanitu kupila 1 kg bele frotiraste brisače in sešila dva kovterčka. En je enoslojni, drugi je dvoslojni - uporabila ju bom glede na to kako toplo oz. mrzlo bo.


Iz blaga, ki sem ga kupila v Svetu metraže sem sešila še 2 prevleki za kovtrček in še 4 male prevleke za vzglavnik (vanje samo vstaviš male bombažne krpice in v bistvu vzglavnik ne bo nič dvignjen).


Košaro sva postavila kar v posteljico (čez dan pa je na mizici v dnevni sobi), ki je trenutno v najini spalnici. Ko bo mala  prevelika za košaro pa bo spala v posteljici, ki jo bova prestavila v otroško sobo.



Danes smo že praznovali mini mini rojstni dan - mala je namreč stara že 1 teden:) Torte še ni dobila, je pa dobila poljubčka od mamice in očija in knjigo od strica in tete:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar