sobota, 21. julij 2012

sLINČKI, sLINČKI, sLINČKI

Na tej povezavi sem našla brezplačne kroje za slinčke, ki so mi bili simpatični.
Blago je Ikeino, čeprav izkušene mamice pravijo, da bi bil zaradi vpojnosti frotir boljši, ampak so povsod imeli samo enobarvne, ki pa mi niso bili všeč.
Dolgo časa sem iskala nepremočljivo podlogo, ki sem jo nazadnje našla v trgovini Marka v Trzinu in jo bom uporabila še za kaj drugega in ne le za slinčke.

Sešila sem kar nekaj slinčkov, vendar mi noben ni čisto všeč, saj ima vsak kakšno napako. Težave sem namreč imela pri šivanju okrasnega traku, nikakor mi ga ni uspelo lepo zašiti in je tu in tam pogledal ven kakšen konec blaga. Nato sem morala tiste dele še enkrat pošiti in končni izdelki niso popolni:(Uporabila pa jih bom vseeno, saj so na prvi pogled prav luštni:)





Ni komentarjev:

Objavite komentar