ponedeljek, 17. september 2012

šE eNA pOLETNA ...

Lovim zadnje dni koledarskega poletja za tole objavo, ki bi bila bolj primerna za vroče dni, a kaj ko je bilo prej prevroče, da bi sedela za računalnikom:)
 
Torej, moja mami si je zamislila, da bi ji sešila pareo. Kupila je blago, čisto tanko in mehko, obrobni trak in bila zraven pri šivanju, da mi je povedala kako si je zamislila ta njen pareo.
 
V bistu gre za krilo na preklop, ki je bilo v mojih najstniških letih priljubljeno:)
 
Blago sem najprej zarobila na treh straneh, po širini pa sem našila trak (na obeh koncih sem pustila enako dolga konca traku, ki ju nisem prišila na blago).
Nato si je mami pareo oblekla in sva pogledali kje je potrebno narediti luknjo, da se vanjo vpelje trak. To sem naredila kar s škarjami, s šivalnim strojem pa je žal nisem obrobila, saj se moram še naučiti delati take šive - sem že enkrat vadila, pa sem zelo hitro obupala:(

 
 
 Fotke s počitnic, kjer je mami uporabljala tale pareo žal nisem dobila, tako da boste morali biti zadovoljni kar s fotkami, ki sem ju posnela v moji ustvarjalnici.
 
Naslednjič pa vam pokažem foto utrinke našega poletja, ki je bilo zelo pestro - z malo M. smo veliko pohajali naokoli, 2x smo bili na mini morskih počitnicah, neštetokrat na Gorenjskem in celo 2x v Avstriji:)
Prava mala potepinka je že tale naša skoraj 4-mesečna punčka, pa saj pri njenih malo "norih" starših nima velike izbire:)
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar