nedelja, 28. oktober 2012

dANES . . .

... je PRVIČ letos zapadel sneg.


... je PRVIČ mala M. sedela na sankah in na jeziček dobila drobno snežinko.


 
... je PRVIČ šivalni stroj - z mojo pomočjo seveda sešil žogico za malo M. Idejo in tutorial sem našla tu. V žogico sem dala še zvonček, ki sem ga kupila v Antusu in zadevica je strašno simpatična in letos bo nastalo še kar nekaj takih žogic. Poleg tega pa bo končno v uporabo prišel kup malih kosov blaga, ki jih nisem zavrgla, ko sem delala kakšen večji projekt.

 

 ... je PRVIČ pri nas doma zadišalo po čaju - z malo M., mami, teto in sestrično smo imele čajanko, nato pa smo ustvarjale na kavču.

 
... je PRVIČ naša pečica spekla brownije - navdih zanje sem dobila v včerajšnji oddaji na RTV, nato pa združila Valentinin recept z receptom, ki sem ga našla na kulinariki. Pecivo je uspelo in je zelo, zelo dobro in čokoladno (jaz sem namesto temne čokolade uporabila kar Milko z zdrobljenimi lešniki).  

Ni komentarjev:

Objavite komentar