sreda, 24. oktober 2012

jESENSKI uTRINKI

Zdaj imamo pa pravo jesen ...
danes še celo tako, da do nas ni prišlo nič sonca:(
 
Jesen pri nas doma se dogaja na različne načine:  

V obliki jesenskega venčka na vratih ...
 
Le-ta je recikliran; nastal je iz lanskega adventnega venčka (lani sva naredila dva venčka, enega za na mizo in enega za na vrata, in sicer iz srebrne smreke, saj se menda iglice obdržijo tudi za naslednje leto - vsaj pri kupljenem venčku moje mami se; vendar, ko sem letos pogledala če sta venčka še cela, sem bila kar malo razočarana, ker so vse iglice odpadle. Tako, da bova letos naredila nove venčke, kar pa tudi ni tako slabo, saj bom lahko spet ustvarjala:)
 
Od venčka je ostal cel samo slamnat obod in na tega sem prilepila nekaj jesenskih listov (tudi te sem imela spravljene že iz prejšnih let, mislim, da sem jih celo prelakiral z lakom za lase, da so bolj obostojni) in kostanj.
Obešanka z napisom pa mi je tako simpatična, da sem jo kar vključila v venček.
 
 
 
Ni jeseni brez kostanjevega piknika in tudi mi smo ga imeli ...
 
Z E. sva uspela nabrati cca 2 kg kostanja, prav toliko pa ga je E. kupil še na tržnici (mimogrede tam je 2x cenejši kot v trgovini).
Skuhala sva še vino, spekli smo kostanj in hrenovke in se posladkali še z marmonatim kolačem. Bilo je prav luštno:)
 
 
 
 Jesenska vrtna opravila ...
 
Danes je bil dan, ko smo uredili okolico hiše in jo pripravili na zimo (pospravili smo stole iz utice, pometli itd.).


 V koriti na okenski polici, ki gledata na vrt, sem posadila resje in ga še malo okrasila z jesenskimi plodovi.


V našem malem vrtu sem pobrala še zadnje korenje in prvi ohrovt.

 
V gredico pa sem posadila tudi čebulice tulipanov in narcis,
da bo pomlad lepo pisana:) Menda sem jih posadila narobe, saj sem jih samo vrgla v jamico in prekrila z zemljo - pravilno bi bilo, da bi vsako čebulico posebej dala noter tako, da bi vrh čebulice gledal gor.
Upam, da bo vseeno kakšna rožica prišla ven:)


Jeseni se vedno veselim tega dneva, ko je zunaj vse lepo pospravljeno in greš noter na toplo in poješ nekaj mandarin in kakšen kaki. Letos je pri tem dnevu sodelovala tudi mala M., in sicer s spanjem v vozičku, drugo leto pa bo gotovo pri vsem delu že hotela pomagati:)
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar