petek, 12. oktober 2012

KCWC - 5. dAN

 
5. dAN - cOPATKI
 
Že kar nekaj časa sem imela na računalniku spravljeno tole povezavo. Pa mi copatki nekako niso bili všeč, mogoče zaradi barve:)
 
Potem pa sem zelo podobne videla na tem blogu. Ti pa so mi zelooo všeč, sploh ta rozasti oz. rožice na njih, ker sama sicer nisem velika ljubiteljica roza barve za majhne punčke.
 
Tako sem se danes lotila izdelave copatk. Rozastih seveda:) Ker doma nisem imela nobenega drugega toplega blaga kot roza flis.
 
Uspelo mi je izrezati blago za oba copatka, sešiti pa samo enega:)
 
 
Mala je tako pozirala samo z enim copatkom ... 
 

... ki se je zelo hitro znašel na tleh.
Bo potrebno pri naslednjem dati močnejšo elastiko.
 
 
 Jutri naredim še drugega in če bo čas izvezem še rožici:)
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar