ponedeljek, 8. oktober 2012

KCWC - 1. dAN

Moj čisto prvi izziv - upam, da mi bo uspelo:)
 
 


  


1. dAN: sLINČEK - rUTKA
 
Dolgo sem iskala pravo blago in našla tega prikupnega, črtastega, ki je raztegljiv in dobro vpije slino. Za podlogo sem uporabila debel frotir, da slinček ne premoči takoj - naša mala se namreč zeloooo slini in je velika porabnica slinčkov. Naslednjega bom gotovo naredila s nepremočljivo podlago, čeprav je ta s frotirjem bolj prijeten na otip. Sešila sem ga tako, da sem oba kosa blaga dala skupaj, tako, da sta bili sprednji strani blaga skupaj. Nato sem obšila slinček in pustila nekaj centimetrsko odprtino. Slinček sem nato obrnila in zašila še luknjo. Naredila sem še nadšiv. Skupaj se zapne z gumboma na pritisk, vendar je blago zelo tanko in se je že malo natrgalo, pa sem ji slinček samo 2x odpela. Tako, da bom naslednje slinčke delala z ježki - bo malo več šivanja, ampak bo bolj kvalitetno.
Aja, kroj pa sem naredila kar sama, po enem kupljenem slinčku.
 


 
Upam, da mi bo tale izziv uspel ... Načrtov in želja je dovolj za nekaj tednov, veliko pa je odvisno od pridnosti male radovednice na zgornji fotki:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar