torek, 2. oktober 2012

pRAZNOVALI sMO ...

V preteklem tednu smo praznovali vsi trije člani naše družinice:) Ta velika dva člana sva praznovala rojstna dneva v letih, ta mala članica pa v mesecih ...
 
Zopet je prišel nov letni čas, zato je tudi blog dobil jesensko obleko:)
 
Pa še malo fotoutrinkov naših prvih jesenskih dni ..
 

Mala je že prava gospodična in takole pokonci drži glavo ...
 
 
Če se praznuje, se dobi darila in jaz se moram pohvaliti z mojimi:)
 


 
Najljubše darilo pa je letos torba Desigual, ki mi jo je podaril moj mož:)
 
Ko se praznuje, se tudi je in zato sem te dni malo več v kuhinji in kaj sem ustvarjala v njej, pa vam pokažem v naslednjih objavah:)

1 komentar:

  1. Hehe, res mi je všeč tale bundesliga čupa od tamale. :) Drugač pa od tega praznovanja dones (beri: kaneloni ... štrudl ... smetana) še zdaj komi diham :)))

    OdgovoriIzbriši