četrtek, 25. oktober 2012

sPET mALO šIVANJA

Te stvari sem šivala že nekaj tednov nazaj, in sicer drobne stvari za malo M., ki jih potrebuje za boljšo varnost oz. telovadbo.
Pri posteljnini za posteljico sem dobila tudi baldahin, ki pa sem ga raje reciklirala v še eno prevleko za "kovterček". Nekaj blaga je še ostalo in tega sem razrezala in sešila skupaj tako, da sem dobila še dve varovalni blazini za k ograjici - prvotni sta nekoliko prekratki in se je že zgodilo, da se je mala zbudila z eno nogico med dvema palicama:)

Na previjalni mizi mala veselo maha in brca, zato sem ji naredila 2 oblogi za stranici. Peno sem oblekla v blago, ki se lahko sname in opere. Na oblogo za stransko stranico sem našila ježke in drugi del ježka nalepila na zunanji del stranice - tako je zaščiten cel rob stranice in se mala res ne more nič poškodovati.

Mala gre občasno na fizioterapijo (se je v svojem prvem življenjskem okolju (beri: mojem trebuhu) malo zaležala) in tam imajo en super valj za pomoč pri vadbi. Fizioterapevtka pa je predlagala, da naj doma uporabimo kar armafleks. In tako je navaden armafleks postal simpatičen bonbonček, ki je mali všeč za gledat, saj je fino pisan in močnih barv. Telovadi pa na njem ne prav rada:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar