torek, 27. november 2012

oDEJICA zA mARTINA

V krogu mojih prijateljic imamo pravi baby boom in kot zadnji se nam je pridružil Martin. V nedeljo smo šli na obisk in za darilo sem mu izvezla odejico.
Motiv je delno moj, delno sem ga prerisala od sestrične. V Ikei sem že lani kupila flis odejo, ki jo sedaj pridno režem in uporabljam za različne izdelke.
Motiv sem narisala kar s svinčnikom in nato pričela z delom - vezla sem 2 dni, vsega skupaj okoli 8 ur in na koncu me je že prav pošteno bolela roka:)
Odejica je mehka in topla, saj sem skupaj sešila 2 kosa flisa in jo obrobila še z okrasnim (ročnim) šivom.



Darilu sem priložila še majčko in ga lično zavila.
Martinu, še bolj pa njegovi mamici, je bilo darilo zelo všeč:)

1 komentar:

  1. Prav fletna je, pa tudi v uporabi je veliko. Ker je narejena s trudom, posebej za Martina, je pa še toliko bolj vredna. Še enkrat hvala.

    OdgovoriIzbriši