petek, 28. december 2012

pRAZNIČNA sOBICA mALE M.

Da je zima, se vidi že na vratih sobice, kjer visi snežak, ki sem ga kupila v Kiki.  
 Mala ima svojo smrečico (letos še umetno), ki sem jo okrasili z angelčki, ki sem jih pred leti naredila sama in 4 bunkami, ki so bile kupljene v Kiki in pregrešno drage, ampak so mi bile tako zeloooo všeč, da sem jih morala kupiti:)
 
Pod smrečico pa mini jaslice oz. samo Jezus v jaslih (le-te sem dobila za darilo od prijateljice).
 
Na karniso sem obesila lučke v obliki snežnik (Ikea) nanje pa 2 zimski razglednici. Motiva je naslikala Jelka Reichman, meni najljubša ilustratorka. Razglednici sta pripeti s snežakoma, ki jih je naredila prijateljica.
 
 
Mali so seveda najbolj všeč lučke in je ta veseli december zanjo pravi raj:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar