nedelja, 9. december 2012

pROJEKT: fOTOGRAFSKI aLBUMI

Rada imam fotografske albume; imam jih preko 20 in pridno razvijam fotke  - trenutno sem zelo pridna in ažurna, se je pa že zgodilo, da sem dala razviti fotke za tri leta skupaj:)

Odločila sva se, da vsem, ki so bili z nami na naš dan podariva fotografije z utrinki dne.

Večina dela sem seveda naredila jaz, E. je pomagal pri lepljenju fotk:) Po skoraj dveh mesecih dela so nastale 3 različne vrste albumov:

Za starše, priče in botre sem naredila 6 takšnih albumov (tri sva že odnesla k pravim lastnikom):
 
 
Za vse, ki so bili z nami cel dan sem naredila 7 mini albumov:
 
 
Preostali pa so oz. bodo dobili nekaj fotografij, ki sem jih zavila v prepognjene kartončke (le-teh je 22):



Projekt je bil dolg, predolg in sem se ga lotila ravno v času šivanja za Miklavža. Tako sem več časa posvečala albumom in mi je do Miklavža uspelo sešiti samo darila, ki sem jih potrebovala takrat. Sedaj pa počasi šivam še preostala darila.
Počasi pa bo potrebno že začeti delati vošilnice, narediti kakšne nove okraske za smrečico, malo bolj pospraviti stanovanje in obesiti lučke, saj jih ima mala M. zelo rada in jih bova letos po stanovanju obesila malo več. Prve sem obesila že na sobotni snežni dan zato sem pa izbrala snežinke:)


V tednu do Božiča mi dolgčas zagotovo ne bo:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar