ponedeljek, 31. december 2012

sLADKO uSTVARJANJE

V preteklih dni sem nekaj malega ustvarjala v kuhinji.
 
Pod budnim nadzorom moje mami in male M. sem spekla potico (na fotki je še surova, se je pa lepo spekla, vendar sem jo pozabila pofotkati).
 
 
Uspelo mi je speči orehove oz. mandljeve zlatnike z marcipanom
(recept vam zaupam kdaj drugič).
 

Ponavadi sem vsako leto za praznike naredila lizike in pražene mandlje. Vendar mi lizike letos nikakor niso uspele, ko so se ohladile so postale lepljive in jih je bilo nemogoče lepo dati v celofanasto vrečko.
Tako sem naredila samo pražene mandlje.  
 
 
Piškote in mandlje sem zapakirale v vrečke in jih postavila pod smrečico.
Letos darila dajamo kar na sanke, ki namesto na snegu stojijo na belem filcu.
Tako so vsaj za nekaj uporabne, ko pa ni snega.  
 
 
Pa lep pričetek novega leta vam želim:)
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar