ponedeljek, 7. januar 2013

pRVI dNEVI v nOVEM lETU v sLIKI

Čisto prvi dan v novem letu je minil lepo, v našem stilu - na Gorenjskem. Popoldne nam je uspelo ujeti še nekaj sončnih žarkov na Bledu. Z E. sva si privoščila še škrnicelj pečenih maronov in nekaj sladkega v nama ljubi Vili Prešeren.
 
 
Na jezeru pa je takole plavala smrečica:) Manjkali so samo še okraski. Mogoče so jih pojedli labodi:)
 
 
Naslednji dni smo bili bolni, včeraj pa sem že malo delala po stanovanju. Oprala sem tri stroje oblačil, poparčkala copate (samo enemu nisem našla para:) in našla tele copate, ki so super topli in zelo všeč mali M.
 
 
 
Pod kljunom piše KISS ...
 
Največ pa smo se crkljali ...
 
 
Mala M. je že prava gospodična in ima že 2 zobka, zna že sama sedeti, mora pa še malo natrenirati obračanje:)
 
 
Šivalni stroj te dni počiva (sem se ga kar malo naveličala po vsem tem šivanju predpasnikov - pa me še 4 čakajo, da jih zaključim:(, edino blizu šivanju je bilo paranja obrobe za posteljico, ki sem jo naredila sama. Ko sem jo namreč oprala, se je polnilo zmečkalo v veliko kepo in sem ga dala ven. Notri bom sedaj dala bolj debelo polnilo in upam, da bo boljše.
 
 
Nimam navade, da si zapisujem novoletne zaobljube. Jaz si kar celo leto pišem v posebno beležnico kaj moram narediti, kupiti, sešiti, kaj si želim itd.
 
V glavi imam že cel kup idej za nove šiviljske in nešiviljske projekte. Samo zapisati jih še moram in se lotiti dela:)
 
Pa lep teden vam želim ...
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar