nedelja, 6. januar 2013

pRVI dNEVI v nOVEM lETU

So minili v znamenju vročine, slabosti, smrkanja, poležavanja, čajčkanja in veliko crkljanja. Ja, vsi trije smo zboleli; najprej mala M., nato še midva. Počasi prihajamo k sebi in danes smo že bili malo več pokonci. Dogajanje sem pofotkala, a kaj ko blogger nekaj nagaja in noče naložiti fotk. Tako, da foto poročilo dobite v prihodnjih dneh.
 
No, da pa danes vseeno nekaj novega naredim na blogu, sem naredila eno manjšo spremembo na blogu, in sicer sem spremenila seznam spletnih dnevnikov, ki jih spremljam. Nekaj sem jih dodala, nekaj odvzela. Bloge najdem, ko kaj iščem po netu ali pa pri drugih blogerjih in njihovih seznamih blogov, ki jih spremljajo.
 
Na blogu http://smashedpeasandcarrots.blogspot.com/ sem našla moj sanjski šivalni studio. Najbolj sem navdušena nad balami pisanega blaga ...
 
 
 Moram povedati možu, da morava najti prostor v stanovanju za tak studio ali pa sezidati hišo, v kateri bo prostor zanj:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar