četrtek, 31. januar 2013

tOPLE rOKAVIČKE zA mALO M.

Mala je že decembra za Miklavža pri babici dobila kapo (tisto na levi, s cofkom).
Zraven bi lepo šle rokavičke, da bi nastal komplet in te rokavičke smo naredile kar tri osebe:

1. Teta jih je spletla.
2. Babi je naredila trakec in rokavički med seboj povezala, da druga drugo ne izgubita.
3. Jaz pa sem naredila podlogo, da bodo še bolj tople.
Naredila sem jo iz belega flisa (priporočam, da namesto kupljenga metrskega blaga iz flisa, raje razrežete Ikeine odeje - imajo jih v kar nekaj različnih barvah). Podlogo sem prišila ročno, in sicer sem jo pritrdila na vrhu in okoli zapestja rokavice.
 

Mala je rokavičke takole peljala na sprehod:)
 
 
Delo s flisom mi je čedalje bolj všeč in bom sedaj podložila z njim še obe kapi, ki jih je naredila babica.

Ni komentarjev:

Objavite komentar