nedelja, 27. januar 2013

vIKEND

Sobota je bila pospravljalna in tudi malo praznična ... Mala je dopolnila 8 mesecev in se pričela kotaliti. Iz enega konca blazine na drugi konec. Tako, da imamo sedaj blazino zaščiteno z vseh strani, da se ne zakotali na parket:) Seveda sem zelo ponosna, ker me je tole njeno preobračanje in kotaljenje že kar malo skrbelo. 
Te dni pa so sicer najbolj zanimive knjigice. Takole jih bere in včasih tudi malo "poje".
 
 
Danes pa smo imeli na kosilu babi oz. mojo taščo, ki mi je na posodo prinesla šivalni stroj overlock. Pokazala mi, je kako približno delati z njim in zadeva ni tako enostavna. Sploh za mene, ki rada hitro šivam:) No, malo sem ga že preizkusila in zarobila vrečke, ki sem jih sešila že pred novim letom in upam, da ta teden odidejo k novim lastnikom.
 
 
 
Tako, sedaj pa na kavč k novi knjigi, ki sem si jo izposodila v domači knjižnici moje tete. Imajo namreč tako veliko knjig, da bi lahko odprli že pravo knjižnico. Teti je najlažje na svetu kupiti darilo - najbolj vesela je knjige. Za rojstni dan je npr. dobila okoli 9 knjig:)

1 komentar:

  1. ...KO BOM VELIKA BOM IMELA PA ČISTO TA PRAVO KNJIŽNICO; takšno kot nekdaj graščaki :)...

    OdgovoriIzbriši