nedelja, 3. februar 2013

dARILA zA tRILETNIKA - dRUGIČ

Zelo dolgo časa sem razmišljala, kaj sešiti triletniku ... Končno sem se domislila, da mu sešijem kocko iz blaga in hkrati z njeno pomočjo naredim zabavno igro.
 
Navodila za šivanje kocke sem našla tu. Preden sem koščke blaga pričela šivati skupaj, sem nanje ročno prišila številke, ki sem jih izrezala iz filca.
Kocka mi je za prvič zelo dobro uspela in sem nanjo zelo ponosna:)
 
Uporabila sem tri vrste blaga, ki se po moje lepo barvno dopolnjujejo.
 


 
S kocko se lahko igra, ko mu je dolgčas in ne ve kaj bi delal. Pripravila sem mu 6 dejavnosti, ki jih lahko dela noter in 6, ki jih lahko dela zunaj.
 
Npr.  če bo vrgel 3 in bo v hiši (zato hiša na vrhu lista) bo moral zaigrati pesem na harmoniko.
 
Če bo vrgel 3 in bo zunaj (zato igrala na vrhu lista) pa se bo šel igrati v peskovnik.
 
 
Dejavnosti sem na list naprintala obojestransko in papir plastificirala. Izbirala sem med dejavnostmi, ki jih rad dela. Igra se lahko uporabi tudi za kaj drugega; npr. kaj morajo pospraviti v stanovanju:)
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar