sobota, 2. februar 2013

dARILA zA tRILETNIKA - pRVIČ

Moj krščenec jutri praznuje 3. rojstni dan.
 
Kaj podariti triletniku - poleg kupljenih igrač seveda?
 
V treh objavah vam pokažem, kaj sem mu naredila sama ... Ustvarjala sem s papirjem, lepilom, luknjači ("štancami") in seveda z blagom:)
 
Danes vam pokažem voščilnico.
 
V Hoferju sem nekaj časa nazaj kupila polo kartonov A3 z različnimi potiski (večinoma so bolj dekliški - rožice in srčki in ptički; nekaj pa jih je tudi za fante).
 
Izbrala sem moder papir z belimi pikami (barvno se ujema z darilom, ki sem ga sešila). Nanj sem nalepila 3 medvedke z metuljčki, ki so v bistvu bonbončki. Oboje sem naredila s štancami, ki sem jih kupila v Lidlu. Dejansko sem v ponedeljek zjutraj ob 7.50 stala pred trgovino in čakala, da se odpre in nato takoj poiskala komplet luknjačev - nekateri so celo tekli tja:) Se je pa splačalo, ker je bila cena res ugodna (10 luknjačev za 13 evr). Izrezala sem še številko 3 in jo tako kot medvedke prilepila z nalepkami, ki dajo vtis dvodimenzionalnosti.
 
V omari sem našla še belo kuverto, na katero sem prilepila še enega medvedka.
 
 
Voščilnica mi je res všeč, najbolj od vseh, ki sem jih naredila do sedaj:) 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar