ponedeljek, 18. februar 2013

oDEJA zA vIDA

Malega Vida smo s prijateljicami obiskale v soboto in mu v dar nesle mehko odejico, majico ter knjigico.
 
Odejo sem sešila iz 9 kvadratov Ikeinega blaga. Na drugi strani pa je mehak flis, pravtako iz Ikee.
 
Na odejo sem našila njegovo ime in rojstni datum ter jo obšila z okrasnim šivom.
 
 
 
Darilo sem dala v škatlo, ki sem jo oblepila z otroškim Ikeinim papirjem (ločeno sem ovila škatlo in pokrov) in tako je tudi škatla postalo darilo, saj je lepa na pogled in se lahko uporabi za spravljanje spominov ob rojstvu.
 
 
Knjiga je bila žal prevelika za v škatlo, zato sem jo zavila posebej in jo skupaj s škatlo ovila s pentljo.
 
 
Darilo je bilo mamici všeč, Vid pa se bo na odeji gotovo z veseljem igral in jo malo poslinil:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar