torek, 12. februar 2013

pIKA nOGAVIČKA iN mORNAR

Na sobotno pustno rajanje sva se odpravila kot Pika Nogavička in mornar. Kostum za mornarja je bil preprost (kupila sem kapo in očala, majica pa je sposojena).
 
 
Doma imam veliko oblek, a nobene tako pisane in pikčaste, da bi bila prava za Piko Nogavičko. Tako sem se lotila šivanja obleke. Približen kroj sem vzela kar od moje poletne obleke. Seveda sem ga malo kiksnila in je bil kroj preozek:) Situacijo sem rešila tako, da sem na stranice našila dodatno pikčasto blago(tega pa nisem imela dovolj tako, da je obleka še vedno malo preozka), ki se seveda ujema s pentljama na kitkah. Obleka se enostavno obleče, saj si jo samo daš čez glavo in zavežeš trakove. Zraven pa je še praktična, ker jo lahko nosijo ljudje različnih oblin:)
 

 
Spredaj sem našila žep, v katerem sem nosila g. Fickota. Prišila sem ga na obleko, da ga ne bi izgubila. Na prvi fotki vidim, da se je skril za šal. Očitno se je bal fotoaparata:).
 
Zadaj sem ročno našila še zelen srček iz filca, obula pisane dokolenke, si okoli vratu zavila pisan šal in se s svojim mornarjem odpravila na pustno rajanje.
 
 
En lep snežni teden vam želim:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar