sobota, 9. februar 2013

pUSTNA sOBOTA

Danes vam žal še ne morem pokazati pisanega in pikčastega kostuma, ki sem ga sešila. Oblekla ga bom namreč šele zdaj, ker greva z E. na pustno rajanje:) Vam v torek pokažem kakšne maškare sva bila ...

Popoldne smo šli prosit za pusta hrusta k sosedom in vsi so bili navdušeni nad našo skupinsko masko. To pa vam pokažem že jutri.

Danes sva z malo ustvarjali pisane, vrteče kroge, ravno pravšnje za pustno okrasitev stanovanja. Idejo sem našla tu.

Mala se je igrala z ostanki papirja ...


 ... jaz pa sem obrisavala, strigla, šivala in nastali so tile pisani krogi:



V zabojčku so čakali bonboni za maškare, pa nobenih ni bilo:( Upam, da kaj pridejo na obisk, drugače bom jaz pojedla vse bonbone:)



E. je bil včeraj in danes zelooo priden in tako imam v kabinetu že pohištvu. Jutri pa lahko začnem s selitvijo. Vam raje ne pokažem čez kakšen velik kup stvari se moram prebiti in se odločiti kaj bom obdržala.




Ni komentarjev:

Objavite komentar