četrtek, 7. februar 2013

vSAK dAN sE nAUČIŠ nEKAJ nOVEGA

Mala M. se skoraj vsak dan nauči nekaj novega. Te dni se uči govoriti... 
Tatata so prvi zlogi, ki jih je osvojila:)
Uspelo ji je celo reči ata:)
 
Jaz pa sem se danes naučila šivati bias trak (ne vem, če se temu tako pravi v slovenščini) in pentljo. Oboje sem potrebovala za pustni kostum, ki sem ga šivala danes in včeraj. In, ne ta ni v nobeni povezavi s kostumi, ki jih šivam iz tega blaga (p.s. še je čas, da oddate svoj odgovor).
 
V teh časih lahko praktično vse najdeš in se naučiš s pomočjo interneta. Priznam, da včasih pogrešam čase, ko smo seminarsko pisali s pomočjo knjig iz knjižnice in je bilo vse potrebno pretipkati.
 
Danes pa sem bila hvaležna za internet in bloge s tutoriali:) Končno sem se naučila šivati bias trak in mogoče bom še kdaj naredila še kakšen slinček. Nad izdelavo le-teh sem obupala prav zaradi težav s šivanjem traku.
 
Navodila sem našla tu in s končnim izdelkom sem bila zelo zadovoljna.
 
 
Pustni kostum je potreboval tudi pentlje in našla sem te simpatične pentlje, ki jih je res lahko sešiti (jaz sem naredila skoraj pol manjše). Pri šivanju sem celo uporabila overlock šivalni stroj (se ga kar malo bojim uporabljati, ker se bojim, da se mi bo kakšna nit snela in so potem cele komplikacije, da jo spraviš nazaj).
 
 
Se vam že kaj sanja, za kateri kostum bi lahko uporabila ti dve pentlji? Sta pisani in pikčasti ... Hmmmm, le kdo je tak?
Vam pokažem na pustno soboto:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar