ponedeljek, 25. marec 2013

mOJ pRVI

MATERINSKI DAN:)
 

Pa sem ga dočakala:) Lani je bila mala še v mojem trebuhu, letos pa sem jo lahko že stisnila k sebi:)
 
Darila mi še ni naredila sama in ji je pomagala njen oči, ki mi je prinesel šopek in nekaj sladkega:
 
 
Po pošti pa sem dobila še eno "darilo", ki sem ga sicer pričakovala in vam o tem tudi že govorila. Prek spletne strani The Book Depository sem naročila tole knjigo in jo danes tudi dobila:
 
 
Nad knjigo sem navdušena in vam sedaj pokažem nekaj izdelkov, ki so mi padli v oči in jih bom nekoč zagotovo naredila.
 
trak za v lase 4 v 1, ogrlica iz blaga in torbica ZAME:
 
 
kača iz blaga, torbica z aplikacijo in medvedek ZA MALO M:
 
 
Za mojo mami pa sem sešila mini mini torbico s podaljšano zadrgo v katero bo lahko shranila škarje, meter in vse druge pripomočke, ki jih potrebuje pri kvačkanju in pletenju. Uporabila sem isto blago kot pri darilu za dan žena in tako ima sedaj komplet:)
 
 
 
Zraven sem dodala še narcise v lončkih in darilo lepo zavila:
 
 
Za na konec pa še ena simpatična pesmica o mamicah
(žal ne vem kdo jo ne napisal)
 
 
LE KDO
 
LE KDO ME ZJUTRAJ TIHO ZBUDI IN SONČEK V SOBO PRINESE,
MI KUHA, MI PERE,
MI DOLGE PRAVLJICE BERE?
 
LE KDO ME OPOLDAN Z NASMEHOM NA VRATIH POZDRAVI,
ME POSLUŠA, SE SMEJE,
ME NIKDAR GRDO NE OŠTEJE?
 
LE KDO ME ZVEČER ZA ROKO V POSTELJO VODI,
ME GLEDA, TOLAŽI,
MI VSE STRAHOVE PRESTRAŠI?
 
MAMICA
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar