petek, 12. april 2013

vREČKA zA rUBI iN dOMAČI uTRINKI

Z malo se te dni potepava naokoli po obiskih... Moram izkoristiti čas, ki ga še imam na voljo preden grem v službo:(
 
Včeraj sva obiskali Rubi, ki je 2 meseca starejša od male M. in bo gotovo njena sošolka:) Sešila sem ji vrečko na katero sem izvezla njeno ime, punčko in rožice - no za cvetove sem uporabila kar gumbe in prav rožice so mi na vrečki najbolj všeč.
 
 
Notri se je skrivala še rutka in slastni piškoti, ki sta jih punci takoj hoteli pojesti.
Rubi in njeni mamici je vrečka všeč in menda jo bo imela za spraviti copate v vrtcu:)
 
Tudi pri nas so končno zacvetele narcise, da pa ima cvetlična gredica malo več barve sem med rože dala leseno rožo - vetrnico, ki je mali M. zeloooo všeč.
 
 
Drugače pa prenavljamo del stanovanja in upam, da vam že drug teden pokažem, kaj bo nastalo iz te sobe.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar