petek, 28. junij 2013

pREDPASNIK zA mALO kUHARICO

Danes smo šle s sodelavkami na obisk v čisto novo hišo, v katero se je pred kratkim preselila ena od sodelavk. Rada kuha in upam, da ji bo z veseljem pomagala tudi njena dveletnica, saj sem mali sešila predpasnik.
 
Idejo sem našla tu in potem sledila linku, ki ga je Vila Lila objavila. Doma nisem imela nobene lepe kuhinjske krpe, sem pa imela zarobljen kos blaga, ki sem ga samo malo odrezala in ni bilo potrebno veliko robiti:) Naprej pa sem šivala po osnovnih navodilih, se pravi sem odrezala tista 2 trikotnika. Mi je lepše, ker se spredaj potem ne vidijo šivi. Čeprav za ta hitro varianto, bi bila dobra tudi ideja od Vile Lile.
 
Predpasnik mi je res všeč in mislim, da jih bom naredila še veliko.
 

Našila sem še začetnico imena, da se bo vedelo čigav je predpasnik.
 
 
Pika na i pa so pisane kroglice ...

 
Mala lastnica ga še ni pomerila, ker je bila preveč zaposlena s čokolado:) Upam, da  ji ni predolg in da ga bo lahko začela uporabljati takoj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar