petek, 20. september 2013

dVE iDEJI zA kOSILO

Z E.-jem že nekaj časa zbirava recepte iz priloge časopisa Nedela OK (Odprta kuhinja). 
E. je bolj usmerjen na ribje jedi in jedi iz divjačine, jaz pa na zelenjavne jedi in seveda sladice. 

Imava posebne mapce v katerih imava spravljene vse recepte, odpreva pa jih bolj malo:( No, ta teden sem postavila rekord in sem kar 2x kuhala po teh receptih:)

Včeraj sem za naju z malo M. skuhala porovo juho (le-to po receptu moje mami) in SKUTNO-ZDROBOVE REZINE.

Recept za slednje je iz Odprte kuhinje in se glasi: 

Potrebujete (za 4 osebe): 
500 g pretlačene skute
2 jajci
2-3 žlice kisle smetane
8 žlic pšeničnega zdroba
sol

Priprava:
V posodi dobro zmešamo pretlačeno skuto, kislo smetano, razžvrkljani jajci, sol in zdrob. Pokrijemo in pustimo 10 min, da se zdrob napne in zmes poveže. Zmes lahko pripravimo že zjutraj in jo shranimo v hladilnik za kasneje. 
Zmočimo dve manjši krpi (jaz sem uporabila kar razrezano tetra plenico), ju narahlo potresemo z zdrobom in na vsako naložimo polovico skutne zmesi. Oblikujemo štruci, zavijemo s krpo, konce privežemo in položimo v slan krop, da je vsaka štruca do polovice v vodi. Kuhamo 25 minut. Ko skutni štruci vzamemo ven iz vode, počakamo še 5 minut, nato jo odvijemo in narežemo rezine kot priloge k golažu ali omaki z mletim mesom. 
V receptu piše, da lahko skuti vmešamo izbrana zelišča (peteršilj, timijan, drobnjak ...). Lahko pa ji dodamo sladkor in dobimo sladico. 

Jaz sem recept delala s polovično maso in je bilo komaj dovolj za naju z malo M. Ker je bilo časa za pripravo premalo, sem na rezine posula samo malo sladkorja in mala M. je z veseljem pojedla, kar je imela na krožniku. 

Danes pa sem naredila AJDOVO KAŠO S HRENOVKAMI.

Potrebujete (za 4 osebe): 
200 g ajdove kaše
3 sveže paradižnike
2 korenčka
3 stroke česna
žlico olja
2 para hrenovk (lahko nadomestimo s tuno, ki jo že prej popečemo)
peteršilj, sol

Priprava: 
Paradižnik in korenje očistimo ter narežemo na kocke. Stresemo v kozico in na žlici olja popražimo oziroma podušimo v paradižnikovem soku.
Ajdovo kašo oplaknemo na rešetu in stresemo k zelenjavi.
Prilijemo vodo, da kašo povsem pokrije in pokrito kuhamo 10 minut. 
Hrenovke narežemo na kolesca in zdaj dodamo kašo (lahko jih že prej popečemo).
Odstavimo, pokrijemo in pustimo še 5 minut, da se hrenovke ogrejejo, kaša pa vpije vodo in z njo hranilne snovi. Nazadnje vmešamo še strt česen in peteršilj.  Česna in peteršilja nisem dodala (jih ne maram preveč), sem pa že na začetku popražila pol čebule, da je bil okus dober:)
V OK predlagajo še, da jed ponudimo s skledo sezonske solate. 

Mala M. je rada jedla, najboljše so bile seveda hrenovke:)

Takole je miza izgledala na začetku ...


... in takole na koncu:) Ne gre drugače, ko 16-mesečnica sama je in se hitro naveliča žlice in raje je z rokami:) 



Ajdove kaše je še nekaj ostalo, na njivici sem našla še eno bučko in tako si bom večerjo naredila po temle receptu.


Ni komentarjev:

Objavite komentar