sobota, 7. september 2013

fLOWER gIRLS

Pa nadaljujmo s serijo objav o poroki moje poročne priče: 

Mala M. in njena prijateljica sta bili prvič flower girls (prevedeno v slovenščino se ne sliši dobro - lahko bi jima rekli posipalki cvetja). 
No, mi smo ju pa klicali kar družici:)

Imeli sta enaki oblekici, v barvi sivke, ki je bila barva poroke. 

Moja mami je mali za zraven nakvačkala še jopico, ki pa nam je ni bilo potrebno uporabiti. 


Košarici za cvetje sem okrasila z belim trakom in vrtnicami. 
Okoli zapestja sta imeli trak z rožico (nakvačkala moja mami) in bili sta res ljubki flower girls:)




 P.S. Malima seveda ni uspelo, da bi sami nosili košarici in ven metali rožice, sta žal premladi za takšen podvig:) Tako sva mamici držali košarici, flower girls pa metali rožice. To pa sta naredili odlično in slišati je bilo veliko a-jev in o-jev:) 


Ni komentarjev:

Objavite komentar