sobota, 2. november 2013

mIZICA zA mALO M.

Danes sva se z E. odpravila v Ikeo in spet čisto preveč zapravila:(

Mali M. sva kupila mizico in stolčka, da bo lahko ustvarjala v svojem kotičku. 

Stolčka sem sestavila sama, pri mizi pa mi je pomagal E. Nad sestavljanjem je bila navdušena tudi mala, ki je vijake pridno raznosila po celi dnevni sobi:)


Površina mize je originalno bela, ampak vem, da bi jo mala hitro popisala, zato sem nanjo nalepila črno folijo na kateri kao lahko pišeš tudi s kredo - kupljena seveda v Lidlu:)

Popestrila sem jo še z nalepkami, ki so mi ostale od stenske dekoracije za sobo male M. 



Za stolčka bom sešila še blazinici, ki ju bo prinesel Miklavž. Tudi mizica je bila originalno mišljena za darilo, ampak nisem zdržala in sem jo morala takoj sestaviti:) Bo pa morala mala še malo zrasti, da se bo lahko sama usedla na stol, ji čisto malo manjka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar