nedelja, 15. december 2013

mIKLAVŽEVA dARILCA zA tA vELIKE oTROKE

Lansko leto so ta veliki otroci v večini dobili predpasnike in modelček za piškote. Zato sem se letos odločila, da jim podarim še sestavine za peko piškotov. 

V Ikei sem kupila steklene kozarce s pokrovom, notri nasula suhe sestavine za testo in kozarce lično okrasila. 




V Lidlu sem kupila svečke - snežake in smrečice, ki so tako fletne, da dvomim, da bo kdo prižgal te svečke:)


V Rayherju sem kupila simpatične božične štampiljke in zraven dobila že narejene okrogle tage. Eno stran sem okrasila s štampiljkami, na drugo pa napisala komu je darilo namenjeno. 

Kdor lani ni dobil predpasnika in modelčkov, je letos dobil zraven še modelčke. 

K vsakemu kozarcu sem dodala še recept: 

RECEPT ZA MIKLAVŽEVE PIŠKOTE

Sestavine, ki so že v kozarcu:
150 g ostre moke
350 g mehke moke
150 g mletega sladkorja
pol zavitka vanilijevega sladkorja
pol zavitka pecilnega praška

Potrebuješ še:
2 jajci
250 g mehkega masla
nastrgano lupino neškropljene limone

Priprava:
Sestavinam iz kozarca streseš na delovno površino, dodaš na jajci, na koščke narezano mehko maslo in nastrgano lupino neškropljene limone.
Testo dobro pregneteš v kepo in po potrebi še dodaš moko. Testo zvaljaš in z modelčki izrežeš piškote.
Pečeš na 1800C dokler zlato ne zarumenijo.
Lahko jih okrasiš z mrvicami (pred peko) ali mešanico limoninega soka in sladkorja v prahu (že spečene). 

Kozarci so večnamenski, saj se notri lahko shranijo pečeni piškoti. Pripravila sem 15 takšnih kozarcev in počasi odhajajo k svojim lastnikom. Prve fotografije pečenih piškotov pa že dobivam:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar