ponedeljek, 20. januar 2014

sOVJA oBLEKICA iN lEGICE

Na Pinterestu sem našla super navodila za šivanje otroških oblekic in
 legic ali pajkic po naše. 

Za šivanje sem potrebovala elastično blago, ki se na robu ne para. Našla sem ga v Svetu metraže, zelenega s prikupnimi sovicami. Kako se točno imenuje pa ne vem; jeresy ali bombažna pletenina; se moram pozanimati.

Za oblekico sem reciklirala že malo prekratko majico z dolgimi rokavi in jo sešila po tukajšnih navodilih. Največ težav sem imela z računanjem premera kroga - oh, osnovnošolska matematika; hvala stricu Googlu za formulo (d=o/3,14).


Nastala je prikupna oblekica, rahlo prekratka, drugič moram kupiti več blaga, vsaj 70 cm. Danes sem šla še po kakšen okrasen trak, da bi ga našila na rob in jo s tem malo podaljšala, pa nisem našla nič pametnega. 

Blaga je ostalo ravno še za legice, ki sem jih naredila v manj kot uri in jih bom zagotovo še naredila. Navodila najdete tu. Po teh navodilih bom poskusila tudi za sebe sešiti pižama hlače in še kaj, saj je to daleč najbolj enostaven način za šivanje hlač:)





2 komentarja:

  1. Izredno lepo si naredila ta oblačilca, sem ti zeloo hvaležna za link do navodil. Mislim, da se bom tudi jaz lotila tega izziva, tvoja luštna izdelka sta super vspodbuda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, super navodila so in čisto enostavno za narediti:)

      Izbriši