četrtek, 20. februar 2014

pOČITNIŠKO uSTVARJANJE - čETRTIČ

Danes sem ustvarjala s čistili, sesalcem, posodo...

Vmes se je našel čas za šivanje stvari, ki so se mi nabrale za popravilo, kratek sprehod z malo M., obisk knjižnice, obisk prijateljic, ki sem jim postregla s sladico za katero sem dobila navdih tu (malo sem jo naredila po svoje, osnovna ideja pa je ostala) ...

Ko je mala zvečer zaspala, sem hitro šla za šivalni stroj in naredila toaletko - zase. Pregovor "Kovačeva kobila je vedno bosa." drži tudi zame, saj sem ob vseh toaletkah, ki sem jih naredila, sama imela tisti dve, ki sta se ponesrečili:(

Na naši zelenici so na plan prikukali zvončki, celih 5 jih je... No, sedaj samo še dva, tri sva z malo nabrali za v vazico (ki je v bistvu "štamprle", ker najmanjše vazice nikjer ne najdem).


Tihožitje zvončkov in toaletke:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar