ponedeljek, 17. februar 2014

pOČITNIŠKO uSTVARJANJE - pRVIČ

Prva dva dneva počitnice sem počivala, danes pa sva že jutro začeli ustvarjalno:

Mala M. se rada igra s plastelinom in zjutraj je pri nas najprej padal dež (tekom dneva pa še sneg in ledeni dež - to čudno vreme, jaz že čakam pomlad). Zato sva naredili oblak iz katerega padajo dežne kaplje (so take velikanske) in dežnik.


Mali sva kupila vzglavnik čudnih dimenzij 50x70 cm in zanj sem ji sešila prevleko. Reciklirala sem staro Ikeino prevleko za "kovter". Končni izdelek je bil preveč bel, pa sem dodala še tri srčkaste balone. Jutri se lotim še druge prevleke, ker samo z eno ne bo zneslo. 




Uporabnica je zadovoljna in je takole pozirala. 


Vsa srečna, ker sem ji dovolila dudo sredi dneva:) 

Malo sva tudi glasbeno ustvarjali. Če še niste vedeli, sintisajzer je nujno treba igrati s kapo na glavi:)


Jah, tudi počitnice niso več, kar so bile včasih:)



Ni komentarjev:

Objavite komentar