sreda, 12. marec 2014

gREGORČKI

Danes se pa ptički ženijo:)

Včeraj smo se se udeležili spuščanja gregorčkov - ladjic s svečkami. 

Z malo M. sva se lotili izdelave najine ladjice tik pred zdajci, uro pred pričetkom, ampak nama je uspelo:)

Idejo sem našla tu. Razrezala sem tetrapak od mleka, skupaj sva ga pobarvali, preostalo pa sem naredila jaz. Mala M. pa si je medtem dala duška pri barvanju s čopiči brez stalnega nadzora:)





Barva se je hitro posušila, zato sem jo okrasila še s srčki. Še pred barvanjem pa sem na obeh straneh s srčkasto štanco naredila srčke. Zastavica je iz kartona, pritrjena s plastelinom, ki je dodatno prilepljen na dno ladjice z vročim lepilom.

Na samem prizorišču je bilo že ogromno gregorčkov, večina večjih od našega:)


Po kratkem kulturnem programu je že padel mrak in naše ladjice smo odnesli višje k potočku in jih spustili v vodo. Naša ladjica je pogumno zaplula z ostalimi (vse 4 kote smo obtežili s kamenčki). 




Plulal je v zavetju večjih ladijc...


... in priplula do konca, kjer smo jo dobili tudi nazaj.




Vmes so nas pogostili s čajem in sladkimi dobrotami. Vsak pa je ob prihodu v škrniclju dobil ptička iz kvašenega testa. Mala M. je svojega takoj pojedla, en pa je malo poškodovan le prišel do doma:)


Tega sva pa pojedli za večerjo...

Bilo je fletno, prava dogodivščina za malo M., ki je velika ljubiteljica svečk in vode. 

Pa vi? Ste včeraj spustila svojega gregorčka po vodi?

Ni komentarjev:

Objavite komentar