nedelja, 20. april 2014

dARILCA zA pIRHE

Rada imam praznike, ker v času pred njimi sigurno sešijem kakšno darilce...

Letos sem vsem naredila kuhinjske prijemalke in s tem hkrati vadila šivanje obrobnega traku:) Bom potrebovala še kar veliko vaje, da se ga bom naučila šivati brez napak. Navodila za šivanje vogalčkov pa lahko najdete pri Smashed peas & carrots.


Nečakinji sem kupila košarico in naredila prtiček za na košarico. Včeraj je tako k žegnanju "nesla" košarico s pomarančo:)


Za E. nečaka sem kupila bodi in sešila metuljčka. Plan je bil, da sešijem več različnih metuljčkov, a je zmanjkalo časa. 
Idejo sem našla pri Make it & love it, namesto pritiskača sem našila ježka. 



Sestrična je dobila broško - rožico. Delati sem se je naučila na tečaju pri Šivilja in the house


Darilca sem zavila v vrečke in dodala še pirhe - prave in čokoladne.


Naredila sem še mini voščilnice, ki so služile tudi kot tagi (na zadnjo stran sem pisala imena prejemnikov). 

Z malo M sem z rumeno barvo naredila okoli 15 prstnih odtisov.
Izrezala sem papir v obliki jajca, odtis spremenila v piščančka in pirh popestrila s pirhastim washi selotejpom. 




Ni komentarjev:

Objavite komentar