ponedeljek, 7. april 2014

kLOBUČEK zA mALO M.

Danes sem imela šiviljsko popoldne v Šivilja in the house:)

Udeležila sem se tečaja šivanja klobučka. Ker sem bila edina udeleženka se mi je Nadja lahko posvetila in mi povedala cel kup šiviljskih nasvetov in mi malo pomagala pri šivanju:) 

Nastal je klobuček za malo M. Nadja je naredila kroj glede na obseg maline glave in malo sem se bala, da ji ne bo prav. 
Pa ji je prav, mogoče malček prevelik, ampak do poletja ji bo ravno prav. 

Mali je zelo všeč in je navdušeno pozirala:)




To je bil že moj drugi tečaj v Šivilja in the house. Lanskega novembra sem pri Jolandi sešila blazino z aplikacijo sovice

V planu pa imam iti še na tečaj šivanja jeans krila in torbe.

Vsem, ki imate radi lepe stvari ali bi se radi kaj naučili, pa hitro v Šivilja in the house:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar