nedelja, 6. april 2014

kUHANJE, bARVANJE, dEŽ, šIVANJE, sLIKANJE, sPREHAJANJE,

... so ključne besede današnje nedelje:)

Kuhalo se je dopoldne, glavni šef je bil E., saj je pripravil kosilo iz pod peke, ki je bilo odlično.


Barvalo se je čez cel dan, vse do prvih kapelj dežja. Več o tem kaj in zakaj toliko barvava (danes sem celo jaz poprijela za čopič) v eni od naslednjih objav.



Popoldne smo dobili pošiljko dežja, idealno za malo M., ki je dobila nov dežnik.


Po dežju nismo šli takoj ven in tako sem mali sešila kapico. Po navodilih, ki sem jih našla tu. Uspela je super, a kaj ko ji je prevelika (že druga po vrsti, ki sem jo ji naredila preveliko). Pa sem za kroj uporabila kapo, ki jo trenutno nosi. Mogoče jo v dar dobi nekdo drug ali pa jo bo počakala do jeseni. Obvezno pa jo bom še malo okrasila. 


Malo M. sem med mojim šivanjem zamotila tako, da sem ji v kabinet prinesla mizico in je slikala z vodenkami. 


Po zgodnji večerji smo odšli na kratek sprehod, kjer smo srečali muco, videli ogromno zahajajoče sonce in nabrali šopek narcis, ki so rasle kar ob cesti. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar